wtorek, 15 lipca 2014

Kochanej Mamie

Ostatnia rzecz, którą chciałam Wam dzisiaj pokazać to ("papierowy") prezent urodzinowy dla mojej Mamy  składający się z kartki oraz ramki. Nie są one co prawda dopasowane kolorystycznie, ani stylowo, ale ramka powstała typowo z myślą dopasowania do zdjęcia, jak i salonu, w którym się teraz znajduje :)







Ramkę, kupioną w Ikei, przyozdobiłam potuszowanymi tekturkami, przyciętymi narożnikami, różyczkami i listkami. W ten sposób można wykonać bardzo ciekawą ramkę na każdą okazję (dobór ozdób jest nieograniczony i zależy tylko od naszej  wyobraźni oraz pomysłu), a dzięki temu, że jest to ramka z szybką, zdjęcie nie ulegnie zniszczeniu ani nie wyblaknie.

Do tej ramki wybrałam ulubione zdjęcie mojej Mamy, na którym mam 4 miesiące (i jeszcze nic "za uszami") ;) 



1 komentarz:

  1. Znalazłam się tu całkowicie przypadkiem i postanowiłam zostawić po sobie ślad: uważam, że masz fantastyczny zmysł artystyczny, świetny warsztat i na górze twojego bloga powinien być link do twojego sklepu z kartkami. Uwielbiam twoje połączenia kolorystyczne, a efekt opalanego brzegu twoich wycinanek jest przecudny i z chęcią bym sama się nauczyła wykonywać takie cudeńka. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń