środa, 2 października 2013

"Dla wspaniałego Męża"

Przedstawiam pudełeczko, które wykonałam na specjalne zamówienie Pani Oli (pozdrawiam serdecznie :) ). Pudełeczko zawiera zestaw 9 kuponów (wielokrotnego użytku) - pomysł jednak nie jest mój, praca powstała na podstawie dzieła scraperki o pseudonimie Szafran, które można zobaczyć TU.

Mąż Pani Oli może wykorzystać kupony na:
- śniadanie do łóżka
- ulubiony obiad
- ostatni kawałek ciasta
- godzinkę spokoju i ciszy 
- leżenie do góry brzuchem
- wypad z kolegami na piwo
- upojną noc
- granie bez marudzenia 
- wtryndolenie się wspólnie pod koc

Pozdrawiam :) :*








65 komentarzy:

  1. Szybko zrealizowany projekt i jak zawsze idealna współpraca:) Pozdrawiam,Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWietne...zostały mi niecałe 2 tygodnie do pierwszej rocznicy i nie mam pomysłu na prezent. ten jesy super. interesuje mnie tylko koszt i czas realizacji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, czy jest Pani w stanie wysłać dzisiaj priorytetem (wpłata na konto) takiego zestawu kuponów. W piątek urodziny męża i chyba wreszcie znalazłam coś co idealnie pasuje.
    Prosze o odpowiedź na e-mail: seidler@seidler.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, chcialabym zamowic u Pani taki zestaw kuponow "tylko dla Ciebie" oczywiscie wplata ns konto natychmiastowa i goraca prosba o wysylke expresowa tak zeby dotarla do piatku najlepiej czyli turbo ekspres. Bardzo mi zalezy i prosze o kontakt adres asiuniatkacz@gmail.com prosze podac dane do przelewu i kwote jesli jest to mozliwe do zrealizowania. Prosze o odp .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisuje w odp, bo
      nie zauwazylam, ze sa tez specjalne kupony na urodziny a o takie wlasnie by mi chodzilo :) Asia

      Usuń
    2. proszę o kontakt justyna8380@vp.pl - chciałabym zamówić zestaw kuponów dla Wspaniałego Męża :) Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  6. Witam !
    Proszę o kontakt magdalena.biala@interia.eu - chciałabym zamówić zestaw kuponów dla Wspaniałego Męża :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o kontakt i cenę ! Chciałabym zamówić kupony dla Wspaniałego Męża - natalli-17@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam:) chciałabym zamówić zestaw dl męża, proszę o kontakt sylwia15103@wp.pl, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam chciałabym zamówić zestaw kuponów dla męża.Proszę o kontakt sandra196@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :) chciałabym zamówić 'dla idealnego chłopaka' jaka cena by była? proszę o kontakt na email klaudia.h91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam !
    Proszę o kontakt dominikapabisek@gmail.com - chciałabym zamówić zestaw kuponów dla Wspaniałego Męża :) Jaka jest cena zestawu? i czy możliwa była dostawa najpóźniej na piątek?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam!

    chciałabym zamówić zestaw "Dla Wspaniałego Męża!". Proszę o kontakt na gabunia84@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, ciekawy pomysł na prezent. chciałabym zamówić taki zestaw dla wspaniałego męża. proszę o kontakt kasiaskibinska7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Również zamawiam z pytaniem czy dojdzie do tego czwartku? dopiero Panią odkryłam. Wpłatę z potwierdzeniem przesłałabym jutro rano. afalconnet@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,
    Będę wdzięczna za kontakt. Jestem pod ogromnym wrażeniem nie tylko pomysłu, ale i wykonania.
    Prezent na 6-tkę ! :)
    Mój email to: spidermanka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    prosiłabym o informację czy paczka doszłaby do piątku tj. 31.10.?? oraz proszę o podanie kosztu prezentu "dla wspaniałego męża"
    Pozdrawiam
    mój mail: katarzyna.ciesielska89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o kontakt magdalena23_23@wp.pl chciałabym zamówić te cudo

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zainteresowana kupnem takiego kompletu. Proszę o kontakt iwonaszczygielska3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo proszę o kontakt, gdyż chciałabym zamówić taki komplet: agn_san@op.pl
    Z góry dziękuję i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  20. dzień dobry mogę prosić o kontakt na adres staszak.majka@wp.pl ? Czekam na wiadomosc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. witam prosze o kontakt na adres: cyzia1@op.pl Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. witam chcialabym zamowic kupony dla meza na 30 urodziny (30 kuponow ) z wlasnym tekstem czy jest taka mozliwosc? Prosze o kontakt na adres : cyzia1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę o cenę i więcej informacji o tych kuponach na adres: aleksandrabartkowska260595@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam :) chciałabym zamówić 'cudownemu chłopakowi' ale dodatkowo kilka kompozycji własnych tekstów na kuponach. o kontakt prosze na adres agamuchacka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, czy jest szansa zamówić zestaw kuponów, proszę o kontakt joanna.szawlowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Również jestem zainteresowana. Proszę o kontakt: malygas@o2.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam, ile kosztuje kompet? byłabym zainteresowana kupnem :) Są Suuuuper :) prosze o wiadomosc na e-maila: Julitakilanowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam.
    Chciałabym zamówić zestaw kuponów "Dla wspaniałego męża". Proszę o wiadomość czy jest to możliwe. Dziękuję i pozdrawiam.
    daria.stasiulewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam! jestem zdecydowana na pudełko i zestaw kuponów. Problem w tym, że to na jutro bo urodziny w niedzielę. Pewnie marne szanse, ale muszę zapytać. Proszę o odpowiedź na adres almara1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak moge zamowic u Pani to cudo????
    Prosze o konkakt irenagnatiuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam
    Chcialabym zamowic taki zestaw. Prosze o kontakt malucie21@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Również jestem zainteresowana. Proszę o kontakt agata22j@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Również jestem zainteresowana zestawem na 1 rocznicę slubu. Proszę o kontakt justyna.jedruch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Także jestem bardzo zainteresowana zestawem na rocznicę ślubu. Bardzo proszę o kontakt plewakarolina@interia.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam. Bardzo proszę o kontakt na ewakol@poczzta.onet.pl w sprawie złożenia zamówienia takiego pudełeczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam. Bardzo proszę o kontakt na ewakol@poczta.onet.pl w sprawie złożenia zamówienia takiego pudełeczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam, jestem zainteresowana zakupem tego pudełeczka na urodziny męża, proszę o kontakt irina.kadema@gmail. com

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam, też jestem zainteresowana zakupem kuponów TYLKO DLA CIEBIE. Proszę o kontakt mabaju2@o2.pl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, jestem zainteresowana zakupem kuponów "Dla wspaniałego męża". Proszę o kontakt ilonae1991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam.Jestem zainteresowana zakupem kuponów "Dla wspaniałego męża". Proszę o info jaki jest koszt i czy jest możliwość ekspresowej wysyłki, jestem z Mysłowic.
    Pozdrawiam
    anna.p21@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam.Jestem zainteresowana zakupem kuponów "Dla wspaniałego męża". Proszę o kontakt na kawcia@autograf.pl oraz informację, jaki jest koszt i czas realizacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam,jestem zainteresowana zakupem kuponów "dla wspaniałego męża". Proszę o kontakt monika_gorecka.83@wp.pl oraz o informację, jaki jest koszt i czas realizacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam.Jestem zainteresowana zakupem kuponów "Dla wspaniałego męża". Proszę o kontakt na karolka2709@wp.pl oraz informację, jaki jest koszt i czas realizacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Proszę o koszt i czas realizacji zamówienia moagass@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam, jak można się z Panią skontaktować, chciałabym zamówić kupony dla męża.Mój adres katarzyna.fa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam, czy jest możliwość realizacji zamówienia na kupony Dla Wspaniałego Męża z realizacją do 30.12-rocznica ślubu. Proszę o kontakt na adres: loanna4@wp.pl. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. byłabym zainteresowana kupnem jaka cena???

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam! Za tydzień mamy 12 rocznicę ślubu. Chciała bym zamówić kupony dla męża. Proszę o kontakt madamagda@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam, chciałabym zamówić kupony. Proszę o kontakt goosiaa2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam, wysłałam maila, niestety nie dostałam odpowiedzi. Proszę o kontakt efffaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam.
    Chciałabym zamówić zestaw kuponów "Dla wspaniałego męża". Proszę o wiadomość. Dziękuję i pozdrawiam.
    asia_buczus@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam Chcialabym zamowic zestaw kuponow dla wspanialego meza prosze o wiadomosc oraz koszt zamowienia. karladzidziul@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. witam chciałabym zamówić kupony dla męża. proszę o kontakt p.koczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam, chcialabym zamówic kupony dla męża (z wlasnym tekstem). Czy jest taka mozliwość? Jaka cena i termin realizacji? zarzycka.justyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, chciałabym zamówić te kupony. Proszę o kontakt justyna.kakol@interia.pl
    Bardzo zależy mi na czasie, bo mąż ma urodziny w sobotę (03.03.).

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam , chcialabym zakupic kupony. Prosze o kontakt patrycjapiatkowska92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam chciałabym pilnie zamówić pudełeczko z kuponami „dla wspaniałego męża”
    Proszę o kontakt joanna.gawdzinska@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam, chciałabym zamowic takie pudełeczko z kuponami dla "Wspanialego Męża".prosze o kontakt na e-mail: mikaga@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam chciałbym zamówić takie pudełeczko dla wspaniałego męża proszę o kontakt emaila alincia85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Hej!super pomysł na prezent!
    Jeżeli jest możliwość zamówienia pudełka dla super męża, to proszę autorkę tego pomysłu o kontakt-


    pd.mr@wp.pl
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  61. Dzień dobry,
    chciałabym zamówić dla Męża. Tylko potrzebne mi jest to na czwartek, więc mogę dziś już przelać pieniądze, żeby doszło do czwartku. Pozdrawiam
    sandraandrzejczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń