czwartek, 11 kwietnia 2013

50-te urodziny

Przedstawiam karteczkę wykonaną z okazji 50-tych urodzin Pana Romana, którego serdecznie pozdrawiam. Kartka jest nietypowa, gdyż Solenizant jest dyrektorem banku i stąd "podróbka" banknotu pięćdziesięciozłotowego, który zdradza wiek, jak i wiąże się bezpośrednio z wykonywanym zawodem (przy czym zaznaczam, że nie wytwarzam podrabianych pieniędzy - to tylko wydruk wykonany przy pomocy mojej drukarki, która do bycia profesjonalną ma bardzo daleką drogę).





4 komentarze:

  1. To nie jest śmieszne. Jest to podrabianie pieniędzy. Dla mnie ten banknot wygląda na prawdziwy, ja bym się nabrał. Jakość wydruku nie ma większego znaczenia. Zrobiłem zrzuty ekranu i jutro idę z tym na Policję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nabrałbyś się na taki banknot to rozumiem, że masz 80 lat i niedowidzisz, zapewne jakość papieru również się różni od oryginału.
    Widzę, że ktoś chce anonimowo wyżyć się na innej osobie. Czyżby jakieś problemy w swoim życiu? Ewidentnie dziewczyna zaznaczyła, że jest to jedynie w celu umieszczenia na kartce urodzinowej. Czy w takim razie pójdziesz na policję z grą monopol gdzie są również drukowane pieniądze? Gratuluje zawziętości i paskudnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem pomysł jest genialny! I rzeczywiscie myslałam, że tam jest wsadzone 50zł ;) (robisz dobre zdjecia). Ja wlasnie poszukuje inspiracji na smieszna kartke na 50tke i to jest na prawde kapitalne rozwiazanie!
    Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń